又是飯聚


昨天是
兄弟姊妹
姑嫂妯娌聚
好像好複雜
其實都是一家人
今次聚會
沒有年青人參與
因為他們實在太忙
我們老人家不便打擾

雞和雞腳
沙嗲粉絲蝦
這個味道可以
但太多水
煮得不夠乾
粉絲豉汁蒸帶子
帶子大粒又鮮味
可惜用得太多豉汁
豉汁蒸鱔就恰可
鱔本身都好爽口


其他食物也不錯
燒腩最好吃
好食到忘記拍照
為其中一位親人
提前慶祝生日

以上這一餐
佐敦薈
富園海鮮酒家
佐敦薈前身就是當年
嘉利大廈火災後
拆卸重建的商場

飯後時間尚早
我和老伴
步行往尖沙咀看燈飾

栢麗大道的燈飾



沿途所拍的照片




跟著繼續向前行





18 則留言:

  1. 哈哈.....EE和老伴有沒有去九龍公園曬月光:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,冇喎,只是行去坐車順便影下相。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我覺得都算係咁,姑嫂妯娌都相處融恰。

      刪除
  3. 後生有後生既活動..加上而家好多都要OT, 要就晒真係好難~
    上次我出席老公家族飯局, 約左7:30, 我地都趕到氣咳呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋好明解架,所以唔係大事,都無謂叫佢地。

      刪除
  4. 我地都只有老人家吃飯聚會

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 對呀,過完新曆年又到舊曆新年。

      刪除
  6. 年輕人~個個都唔願出席呢D飯局~哈~!

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃