看燈飾去


晚飯後
漫步往尖沙咀方向
順便賞燈飾
isquare
門前的聖誕裝飾


隧道內各地旅客
為籌路費
各展其謀


呢位人兄
做定形
最盤滿砵滿
寫明唔俾影相


行過1881


裝置都算簡單
依然人頭湧湧






另一站
海港城
人更多


以聖誕樹為主題










愛鎖?心鎖?


對岸夜色


為遊客拍照


好多年沒有
特別去看燈飾
近年似乎簡單了




26 則留言:

  1. 上星期有行過,1881真的簡單.
    海港城仲有萬花筒展

    回覆刪除
  2. 聖誕影相,海港城與1881已成了近乎必到之景點。

    回覆刪除
  3. 隧道內的表演者好嘈,其實我唔多欣賞.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,不過,今次見唔有音樂,所以唔多嘈。

      刪除
  4. 回覆
    1. 可能今年經濟麻麻,而且太多唔環保。

      刪除
  5. 香港好好喇,我呢度嘅裝飾係超簡約。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能今年經濟麻麻,而且太多唔環保,又哂錢。

      刪除
  6. 我記得細個時啲燈飾好靚, 每年我爸爸都帶晒腳架鏡頭去尖沙嘴影燈飾.

    回覆刪除
  7. 尖咀節日氣氛真係唔錯~不過人太多呢~!

    回覆刪除
  8. 節目過後啲心鎖係咪會被清走XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 都應該會啦,想唔到佢地可以放邊處。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...