牛肝菌芋頭南瓜飯


由於電飯煲
經常在煮飯途中
自動跳掣
若是不發覺
到時就冇飯食
所以
最近換了個
新電飯煲
用新煲煮有味飯

牛肝菌芋頭南瓜飯
食材
先用鑊加薑爆香
可最後可加
些少生抽調味
然後放入鍋
同米一起
按煮什錦飯掣
煮熟南瓜芋頭
仍然完整
其實已經好腍
芋頭好香


有朋友用同一款嗎?
此款
有煲粥焗蛋糕等功能
暫時只用來煮飯
保溫最實際






22 則留言:

  1. 回覆
    1. 我以前都係,今次轉下款,保溫好得多。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我以前都係,今次轉下款,保溫好得多。

      刪除
  3. 回覆
    1. 原本千幾蚊,朋友用職員價買,九佰有找。

      刪除
  4. 我無用飯煲好耐了。 屋企人少,兩個新飯煲仲係盒入面。

    回覆刪除
  5. 電飯煲原來可以煮好多嘢.

    回覆刪除
  6. 我一路都係用這類型,幾好㗎。

    回覆刪除
  7. 我個飯煲好老土....最老土D款....好似幾COM用~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都用傳統飯煲,係好襟用。

      刪除
  8. 多功能飯煲,煮飯要好耐喎 是嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有三個時間,我用37分鐘中間時間,幾好。

      刪除
  9. 肥人壞左電飯煲後就無再買啦, 用左蒸焗爐蒸飯就算lu~

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒸飯都幾好,由其是人口少家庭。

      刪除

素花旗參湯

 有朋友 送了些花旗參給我 放了很久 是時候清一清貨 通常花旗參 會煲瘦肉或雞 只不過食素就不宜了 我用粟米紅棗煲 煲出來的湯水 甘甘甜甜 花旗參偏寒涼 加幾粒紅棗 也可中和一下 今餐除了 花旗參湯水 洋蔥蘑菇炒蛋 甜酸齋 雲耳炒脆肉瓜 簡簡單單的一餐