洛神花醬改良版


前兩年也有
做洛神花醬
去年沒做
停了一年
今年買了不夠一斤
只做了一樽
做多了吃不完
吃完可再做
不過
我只買有機洛神花



今次是改良版
往事做的有渣
家人都不大愛吃
我只好用來
做蛋糕或醬汁
今次做得滑滑的
比較似市面上的果占


塗落pancake也不錯

這可登入
看洛神花製作過程
今次改良版是
將煮好洛神花
放涼用小型攪拌機打蓉
加糖煮滾再加少許檸檬汁拌勻
就可熄火入樽



20 則留言:

  1. 我都喜歡這個方法, well done.

    回覆刪除
  2. 我覺得果醬要食太多糖,唔太有益.

    回覆刪除
  3. 洛神花果醬、洛神茶是我的至愛。

    回覆刪除
  4. 呢排真係好多洛神花賣呢, 可惜肥人飲左會頭暈, 唔可以食LU~

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...