自製洛神花醬


自製
洛神花醬
首先
要除去花萼的核




再撕碎


將核用水煮一會
自會煮出一些膠質


盛起果核
留起水加入花煮溶



最後加糖
(我用有機原砂糖)
加少許檸檬汁便成


將樽用熱滾水消毒
上蓋
若果放入雪櫃
放上半年也可以呢

果醬可塗面包
也可做蛋糕
還可做豬扒牛扒的醬汁







33 則留言:

  1. 洛神花我只見過乾㗎咋

    回覆刪除
  2. 我知道有很多果醬比例是50/50,而且會加小小份量的牛油,那麼你的比例又是多少?
    洛神花,我沒見過,不知未搣下來是怎麼模樣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不落牛油的,我做草莓藍莓醬唔落水呢,我落神花的比例是水比果多些.因為要煮果核.

      刪除
  3. 我呢度唔見有洛神花呀!

    回覆刪除
  4. 哈哈
    市面上的 EE牌洛神花醬缺貨
    點算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你可能攪錯,EE做的乃非賣品~

      刪除
  5. 洛神花,酸酸甜甜,正呀!

    回覆刪除
  6. 望一眼都開始流口水咯!XD

    回覆刪除
  7. oooooo....我唔知原來d果核會起到膠質!!!次次都掉晒!!><然後再另外加果膠去煮!stupid me!!好左睇到你整, thanksss for sharing!

    回覆刪除
  8. 我鍾意用來搽麺包。酸酸甜甜。

    回覆刪除
  9. 謝謝分享!

    做洛神花蜜糖都好仔飲咖!

    回覆刪除
  10. 呢個可以塗面包~!做早餐好方便呢~

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...