豐富即食麵



即食麵
方便又好味
而且不用十元八塊
已經填飽肚子
我家常備有叮叮麵
雖然多吃不健康
但也免不了
間中也會煮個來吃
在數字屋買有
即食鮑魚仔
加些少紫菜
兩粒車厘茄
簡單又豐富


見到特價
就買了呢款
但我由始至終
都愛原味麻油
那一款
無論味道及麵質
都較好

28 則留言:

  1. 現鮑魚仔款式好多,不過食法就麻麻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實平平地,我買過幾隻都食得過。

      刪除
  2. 即食麵耐唔耐就想食,好似上癮咁 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我間中食下好滿足,但食得密我就唔鍾意。

      刪除
  3. 即食麵配鮑魚,當堂升格咗!

    回覆刪除
  4. 麻油麵同雞蓉麵都係肥人最愛~

    回覆刪除
  5. 加鮑魚仔升價百倍,加車厘茄生色不少^_^

    回覆刪除
  6. 東京醬油喱隻我都like^^

    回覆刪除
  7. 加鮑魚級數升高左好多啊~

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便