黑椒蘑菇炒四季豆


四季豆又名玉豆
街外食的
多會走油後先炒
但我怕太肥膩
而且用完的油
也不知如何處理
所以我會用水煮一會
過冷河再炒
這樣玉豆會腍一點
素食沒肉
今次加了洋蔥蘑菇
最後灑上
黑椒粉兜炒幾下
將味道提升
就不怕太寡
順便提一提
切不可生吃
四季豆含有豆角毒素
經加熱就可破壞毒素
安全食用







38 則留言:

  1. ☁*¨🌙好友🌟・゚🌜晚安喇喂🌛
    ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       o
     .∧_∧。゚💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
    ╔╗╔╗╔╗╔╣◇*¨*✨
    ╚╣╚╝╚╝╚╝º°¨*¤。。゚⊹
    ╚╝..___☆╔╗─╦─╔╗─╦╦─╔╦╗*
    ____★__║║─║─║╗─╠╣──║
    __✬____╩╚─╩─╚╝─╩╩──╩❉
    💙💞*¨💜╠╣aΡpy💛週末💚。゚💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚安,你煲劇我覺豬。

      刪除
    2. 好友🌈早晨⛅午安🌞黃昏&傍晚好
      ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗◇
      ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║º
      ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║・゚⊹
      ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝°¨
      ────╚═╝天天都過得歡樂精彩¤

      刪除
  2. 出去食, 好多時都係乾煸, 好多油

    回覆刪除
  3. 原來係咁,謝謝啊!我也想知還有甚麼其它豆角類生吃有毒?

    回覆刪除
  4. 我奶奶今日俾左一包我, 佢地自己種左好多. 😊

    回覆刪除
  5. 煮菜都走油,出面食嘢真係....

    回覆刪除
  6. EE的資料心心會緊記呢!多謝EE😊

    回覆刪除
  7. 四季豆很少生吃
    即使炒得不夠熟
    一局都不喜歡這種「青」的味道

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮四季豆係出水架,同你一樣唔喜歡果種味。

      刪除
  8. 出面食的炒四季豆,表面「反反地光」,多油LOR。

    回覆刪除
  9. 我哋種到有得食,我唔知要走油喎,用水煮一陣就可以喇。

    回覆刪除
  10. 我鐘意蘑菇,又鐘意四季豆,呢個好啱我食呀

    回覆刪除
  11. 好味道呀!
    水煮左會唔會無左份草青味呀?

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大