勝瓜炒蛋


勝瓜炒蛋
在前院菜檔
買了一條長長的勝瓜
好嫩口
於是用半條來炒蛋
再加上雲耳
口感更豐富
呢個炒蛋做法
是先將雞蛋炒成滑蛋
後炒熟雲耳及勝瓜
再將滑蛋回鑊
想更好味可以用
糖豉油做個薄獻
也是一道不錯的素菜



勝瓜越嫩越好吃
㨂勝瓜要㨂軟身的
拿起來上下搖晃
時彈下彈下就啱
但搖時不要太大力
否則搖斷了會俾人鬧😅😅



22 則留言:

  1. 我都好耐無食, 之前買襯都吾嫰😜

    回覆刪除
  2. 英國賣的老架,條骨硬到C,我都費事買。

    回覆刪除
  3. 我覺得勝瓜係咁出水都幾難搞,尤其炒疍.只好分開搞再撈埋 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢隻冇出水,要加水炒,但始終分開炒好啲。

      刪除
  4. 我試過係惠康買勝瓜,哇,硬到連刀都切唔入,真係好激氣!

    回覆刪除
  5. 勝瓜和雲耳都係齋菜的常用材料,夠健康有益^^

    回覆刪除
  6. 街市D人...有些好爛口,見到人哋「掂」佢哋D嘢會好惡鬧人的呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係架,超市就可以任摸任㨂。

      刪除
  7. 勝瓜雲耳,有助降血解暑啊!

    回覆刪除
  8. 原來係咁揀架~? 肥人次次都係亂買架...hahaa

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐