海底椰素湯


非洲海底椰有
化痰止咳作用
不過市面上
圓形乾海厎椰
或急凍鮮海厎椰
其實只是普通椰果
正式非洲海底椰
只有塞舌爾群島出產
非洲海底椰
而非生在海底
而是長在樹上
價格較貴
要百多二百元一両
其他海底椰
可能有滋潤作用
但止咳效果
就冇乜啦

藥房員工
替我執了份滋潤湯包
除了普通海底椰
還有
淮山 玉竹 南北杏 蘋果乾
我加上
紅蘿蔔 陳皮 蜜棗 腰果
呢個湯清得來好甜
好好味啊





20 則留言:

  1. ☾*。♦好友🌜晚安呢☁。゚๑🌛★
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週一✨
    ╭───────╮
    │瞓覺豬呢💫│
    ╰───────╯
    ╭───────╮
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯
     O
      o
     º∧_∧°💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___¨*☆
    /└-(____/✬°¨
    ۩۞۩ღೋგஜഐ⊹
    海底椰湯...清甜可口又滋潤

    回覆刪除
  2. 我睇肥媽節目知道左真正的海底椰的價錢,覺得好貴呀。

    回覆刪除
  3. 我記得真正的海底椰應該是硬到食唔到,當地土人都是拿來做工藝品(某遊遊節目)

    回覆刪除
  4. 有時覺得啲功效誇得太大.不過當食物就無妨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,未食過,所以唔知係咪咁好。

      刪除
  5. 喺雜貨舖見有海底椰湯包賣,但發覺海底椰硬度根本好似塑膠咁,驚唔知係乜我就冇用到!

    回覆刪除
  6. 原來要成百多二百元一両咁貴呢@@

    回覆刪除
  7. 好清甜呀!!!
    飲完一定覺得好舒服呢~

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨