PEPPER LUNCH胡椒廚房


今日要見牙醫
前往診所前
吃個午餐
就腳試下呢間
原來又係日式


要自己買餐


午餐包一杯飲品
冇熱飲
只有汽水果汁及檸檬茶
自己取飲品
然後埋位等送餐
檸檬茶只有甜
冇檸檬味


我點雞扒餐
原來全部䥫板上
熱辣辣


我不吃半生蛋
用鐵板可煎到全熟
芽菜都可煮熟



雞扒幾滑
味道唔錯
好多黑椒有啲辣
最後我清曬
只食剩幾啖飯


呢間以牛雞為主
還有日式咖哩
適合年輕人口味
下午都好爆滿




28 則留言:

  1. 回覆
    1. 睇下食乜,我今日食完又唔係好覺

      刪除
  2. 我喺香港未食過,因為好怕食完鐵板成身油煙味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 又真係幾大味,不過,好在我坐近門口,而且食完就走。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我第一次試,以肉為主,其實都唔係咁啱我口味,

      刪除
  4. 呢間 pepper lunch 我都係聽 fb谷友講先知道,聽講幾出名!

    回覆刪除
    回覆

    1. 我第一次試,以肉為主,好受年青人歡迎

      刪除
  5. 我上次係機場食過,唔知係咪肚餓,我覺得好好食呀!不過要趕飛機,食得好得急呀!差D辣親添呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次試,以肉為主,其實都唔係咁啱我口味,間中食下就OK

      刪除
  6. 回覆
    1. 我第一次試,以肉為主,好受年青人歡迎

      刪除
  7. 回覆
    1. 我第一次試,以肉為主,好受年青人歡迎。

      刪除
  8. 回覆
    1. 我見全部都係黑椒乜乜或日式咖哩。

      刪除
  9. 我好怕牙醫㗎. Pepper Lunch 這裡都好多同幾好食,DD好鍾意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好怕架,知道好多人怕乜,但我覺得荷包最傷。

      刪除
  10. ┏┓┏┓**¨*❉
    ┃┗┛ appy週三
    ┃┏┓┃•*¨₡Ϡ
    ┗┛┗┛•。・゚゚♩♪♬♫
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı
    🌈好友☀早晨☕午安🌞黃昏&傍晚好⛅
    ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗◇
    ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║º
    ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║・゚⊹
    ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝°¨
    ────╚═╝天天都過得歡樂精彩¤
    齊齊❥*¨❣時刻❤開心萬事得♥。゚♡

    回覆刪除
  11. 檸檬茶是開盒倒出嚟果D,沒有檸檬俾人篤篤篤?

    回覆刪除
  12. 呢間嘢好多FOOD COURT都有~都好多人食架~!

    回覆刪除
  13. 肥人一次都未食過, 因為覺得好勁油煙味.....

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐