生日快樂


今天是我家
宅男牛一
他不想出外晚餐
我便像平常一樣
煮了幾樣素菜
開開心心食餐飯

預傋了小蛋糕
祝我兒
生日快樂!
身體健康!
工作順利!




33 則留言:

  1. Happy birthday, 身體健康, 日日開心🎉

    回覆刪除
  2. 祝宅男 生日快樂 身體健康

    回覆刪除
  3. 祝宅男公子,生日快樂,健康愉快!o(〃^▽^〃)o

    回覆刪除
  4. 祝宅男生日快樂🎂🎉🎈🎁

    回覆刪除
  5. 生日快樂呀宅男先生, HAHAA

    回覆刪除
  6. Happy Birthday......^^
    有冇咩生日願望呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你
      我問過啦,佢話冇乜特別願望喎,但都希望工作上有啲突破。

      刪除
  7. 祝EE囝囝身體健康,生活如意。見他也有耐不耐下廚,當然仲有

    廚藝更上一層樓,去到EE那層樓啊﹗=P

    回覆刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃