夏日九龍公園

炎熱的星期天
午後來到
尖沙咀的九龍公園
陽光穿透樹稍
灑落林蔭小路
漫步其中
仍然感到熱浪的威力
總好過在街上
跟人擠迫



有功夫表演


當日天氣很晴朗
這座獨立高樓
應該是 K11


iSQUARE 國際廣場



The One


坐在水池邊比較清涼


水柱噴得高高的


藝術裝置?



文物探知館


來到這裏
一定要入去睇睇
順便嘆下冷氣


有乜嘢睇
下回分解



24 則留言:

  1. 回覆
    1. 有事出開去,所以順便四圍行下。

      刪除
  2. 大樹好摭陰,太陽咁猛都唔可以成日戶外活動呀。

    回覆刪除
  3. 咁熱,去九龍公園個游泳池游埋水先走啦,再唔係行過天橋去嗰邊啲酒店坐下!

    回覆刪除
  4. 所以點可以乜地方都攞晒來起樓呢.

    回覆刪除
  5. 我等EE介紹有咩睇再決定入唔入去先, 其實我日日係九龍公園隔離都無入去睇過文物探知館, hahahaaaa~

    回覆刪除
  6. 呢個我去過呀, 其實係為左過冷河

    回覆刪除
  7. 竟然有文物探知館我都唔知,哈哈!

    回覆刪除
  8. 先前夜晚我有去同囡囡玩下~夜晚去冇咁熱~!

    回覆刪除
  9. ┏┓┏┓。・゚゚*
    ┃┗┛ appy╗º°¨週二
    ┃┏┓┃
    ┗┛┗┛*¨・。。゚°•♩。♪.♬。♫
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı
    ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗
    ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║
    ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║
    ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝
    ────╚═╝

    回覆刪除
  10. 文物探知,是那個世紀的物件?

    回覆刪除
  11. 九龍公園係市區中最佳公園呀!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐