開心飯餐在皇后小聚


週末在此
跟相識多年的朋友
和他們的家人相聚
開心又熱閙

呢間店設在
[瑞生嘉威酒店]一樓
聞說以前做粵泰越菜
現在似乎主打粤菜
但也夾雜泰越風味


店內牆上裝飾



花美躉兩味
雖是養魚
味道口感也不錯

咕嚕肉合我口味
肉質味道也好
瑤柱雞是招牌菜
香滑入味
另外一味
蟹肉黑松露炒蛋
不少蟹肉
黑松露味道不突出
我不喜歡黑松味道
反而合我口味
 前菜四小碟
還有杏汁豬肺湯
好香濃
雖然我不喜歡杏仁味
但也喝了一大碗


龍蝦伊麵


紅燒豆腐
專為宅男而點



蝶豆花飲品
一涷一熱竟不同顏色
下面南瓜甜點
唔知乜名堂



還有一碟炒飯
忘記拍照
很豐富又好味的一頓飲
謝謝朋友的邀請



22 則留言:

  1. 餐食美味不用說,奇怪的仍有店子名字叫皇后,那不是有些塵舊感覺嗎?哈哈…

    回覆刪除
  2. 酒店附屬食店,應該有一定水準.

    回覆刪除
  3. 睇招牌我以為食東南亞菜呀..hahaaa
    賣相都不錯呀!

    回覆刪除
  4. 呢餐好豐富, 我最想飲豬肺湯

    回覆刪除
  5. 杏汁豬肺湯呢個正呀。記得細個時媽媽煲過,話去街市買豬肺要前一日通知定肉檔,再俾加工費處理,唔係的話自己整會好多功夫。

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨