簡單素食晩餐


今餐簡單的素食
全部取材自家中已有物資

番薯番茄蛋花湯
慣常用馬鈴薯
但家中只有番薯
就用番薯
我自己又好接受這配搭
大家有興趣不妨試試



腐乳煮豆角
呢個配搭一樣唔錯


薑蔥滑豆腐
先將豆腐蒸約十分鐘
再用油略爆薑蔥淋上面







26 則留言:

  1. 小時候,我母親很喜歡做那個蒸豆腐,因是我父親喜愛的,不過那時不會切片來蒸!

    回覆刪除
  2. 豆腐營養豐富,佳品啊。

    回覆刪除
  3. 你係咪想講薯仔呢?番薯甜甜地可能有啲怪.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係番薯呀,甜甜地番茄唔覺怪。

      刪除
  4. 我都成日煲呢個湯~用黎煮粉俾個女食~好方便~!

    回覆刪除
  5. ☾*。♦好友🌜晚安呢☁。゚๑🌛★
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週日✨
    ╭~╮⊹
    ╰╭╯
     O
     ¤ ☆
     º∧_∧°o💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___¨**
    /└-(____/✬°¨
    ۩۞۩❉•ೋგஜഐ✾
    天氣熱...最好是簡單的素食

    回覆刪除
  6. 腐乳豆角.....我祖母常煮這個菜哩!

    回覆刪除
  7. 好耐無食豆角, 我媽中意用肉片炒, 諗起都想食!

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨