生日飯也要食素


衷心多謝各位
為我家宅男
送上滿滿生日祝福
壽星仔知道後
也含蓄地
微笑說多謝大家

有FB網友想
知我昨晚煮左乜
其實都是家常便飯
大家也覺熟口熟面

西芹蘑菇炒三色椒
今次比較
特別加左豆卜
因為買得多左
一於做豆卜兩味
原來咁配搭都唔錯



烤麩配雲耳
用香醋作汁
現在先知
原來烤麩蛋白質好高
素食中佳品


冬瓜炆小冬菇
加咸蛋豆卜
呢個我常煮嘅
睇開我個blog嘅朋友
一定覺得熟口熟面


雖然這一餐
真係好清
但有顧及均營養
有足五種顏色
素食也要吃得健康




28 則留言:

  1. 哈哈…我煮會好求其,冇乜顏色㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地有肉食嘛,食素係要講究顏色㗎。

      刪除
  2. 最重要係壽星仔鐘意食

    回覆刪除
  3. ☾*。♦好友🌜晚安呢☁。゚๑🌛★
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週四✨
    ╭~╮⊹
    ╰╭╯
     O
     ¤ ☆
     º∧_∧°o💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___¨**
    /└-(____/✬°¨
    ۩۞۩❉•ೋგஜഐ✾

    回覆刪除
  4. 💝❥*¨❣時刻開心萬事得💖
    ╔═╗萬事如意♥身體健康💟
    ║╩╠═╦═╦═╦╦╗🎉- ҈ -🎁*
    ║╦║╬║╬║╬║║║ღೋ♡🍾🍷
    ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║💐۩۞۩🎂
    ────╚╝╚╝╚═╝Birthday🎈
    💞天天都過得歡樂精彩💕
    💜✾💚◇💗❉💙ഐ💛

    回覆刪除
  5. 營養豐富, 自家煮又不用同人迫, 仲好💗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,同朋友出街食,自家人食住家飯較好。

      刪除
  6. 我家人唔慶祝生日,總之日日都係好日,食咩都好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都冇乜特別慶祝,開開心心就好。

      刪除
  7. 壽星仔好可愛,好有看住佢成長嘅感覺,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,我對你對寶貝都有呢種感覺。

      刪除
  8. 豆製品都有豐富蛋白質^^

    回覆刪除
  9. 好多人嘗試轉食素,但都維持唔到好耐,所以我覺得EE仔仔堅持咁多年,好勁呢

    回覆刪除
  10. 唔好話一餐,一日要食足五種顏色的果菜都不是容易,都要好有心思先辦到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係盡量,冇五種,都要有三種。

      刪除
  11. 宅男好幸福,有個好媽媽

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...