城景國際下午自助餐


今天相約朋友午餐聚
成年冇見
聚在一起自是吹水一番

城景我哋幫趁過多次
喜歡呢處坐得舒服
雖然沒名貴食物
但食物冷盤熱食
甜品飲品都齊全
質素唔錯



甜品款式


沙律
還有魚生
不過我不吃


熱會
我唔食羊同牛
豬仔肶好味


以下雪糕及窩芙
還有生果


蛋糕及腐竹薏米糖水


自助餐原價

成人$238/長者$218/小童$178 (星期一至五,公眾假期除外) 
成人$278/長者$258/小童$208(星期六、日及公眾假期)。

自助午餐 : 中午12時至下午3時

電話訂座:2783 3287

現凡出示城景國際官方網頁優惠
或透過官方網頁預訂City Cafe 自助午餐
星期一至五惠顧尊享7折、星期六、日及公眾假期尊享75折
當月生日客人獲贈生日蛋糕






24 則留言:

  1. 吹水聚會,坐得耐、環境靜和舒適最重要。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我最喜歡佢地嘅窩芙,加埋雪糕好味

      刪除
  3. 算幾平,但我唔係太喜自助餐,次次都搞到好飽 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我近年都好少食自助餐,不過,平平地可以同朋友吹下水。

      刪除
  4. 好正,下次我都約埋成班朋友喺呢度吹水先!

    回覆刪除
  5. 我都喜歡和朋友聚會,最喜歡吃自助餐
    人多都冇問題,大家喜歡吃咩也可以...呢
    話咁快又一天過╠╣aΡpy週末💫
    ✨✾☾*。๑好友🌜晚安喇喂🌛☁
     ╭───────╮✬
     │瞓覺豬呢💤│
     ╰───────╯★
    ╭───────╮☘
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯º°¨⊹
      ❉🌟
       *
     .∧_∧・。゚☆
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___♫♪
    /└-(____/♩♬
    ۩۞۩ღೋგஜഐ

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞓覺豬呢💤
      我近年都好少食自助餐,不過,平平地可以同朋友吹下水。

      刪除
  6. 環境都唔錯啊,這間地址喺邊度嚟?

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 近年都好少食自助餐,不過,平平地可以同朋友吹下水。

      刪除
  8. 七折都抵喎,甜品又豐富^^

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...