長大了


很久不見小貓嗲精
昨天黃昏回家
見他躺在我家後門
懶洋洋的樣子


見到呼喚
也只是望著我
不再像以前的熱情
宅男說牠
可能已經長大
現在不再嗲人
不過
仍然是不怕人的貓咪










26 則留言:

  1. 仍然是不怕人的貓咪...好彩是見慣你們了
    ☾*。♦好友🌜晚安呢☁o。゚°๑🌛
    🌟╠╣aΡpy話咁快又週四喇✨
    ╭───────╮✬
    │瞓覺豬呢💤│
    ╰───────╯⊹
    ╭───────╮☆
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯★
      *
       ❉
     ¤∧_∧・。゚✾
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___♩♫
    /└-(____/♬♪
    ഐღೋგஜ۩۞۩

    回覆刪除
  2. 小鳳晚安,貓咪現在唔再嗲我哋啦。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 可能係,我好久養的貓咪,都係大左就俾人抱佢。

      刪除
  4. 貓是很有性格的,BB時嗲人,但大了卻想人嗲佢,去呵護牠,嘻嘻!我隔壁的貓貓就是…

    回覆刪除
  5. 雖然唔嗲,不過感覺上牠已當妳係佢朋友了.

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我冇餵佢地,佢地應該有足夠食物,因為樓上鄰居曾經放貓糧,佢地都冇食。

      刪除
  7. 高鬥貓啊!有食物會過來的,狗也如是。

    回覆刪除
  8. 就算係自己屋企隻貓, 大個咗都係, 佢心情唔好時, 我叫到流晒牙血典晒地佢望都唔望我一眼><

    回覆刪除
  9. 好似人咁,大個咗冇咁嗲。^_^

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...