煎蛋


雞蛋
幾乎是每個家庭
雪櫃內都有的食物
而且是吃不厭
又多變化
炒蛋煎蛋烚蛋鹵水蛋
還有一款
名字很美
的芙蓉蛋
早餐午餐晚餐都啱
我記得以前
臨時加餸
最佳選揀
便是午餐肉炒蛋

今次呢款煎蛋
材料
雲耳 洋蔥 蘑菇
雖是素食
但有洋蔥好香
所以也不錯







30 則留言:

  1. 回覆
    1. 除左唔熟嘅,蛋點整我都喜歡食。

      刪除
  2. 有洋蔥,有蘑菇一定香啦.

    回覆刪除
  3. 雞疍配素菜最好,以前驚食得太多唔好,依家又話唔驚.

    回覆刪除
  4. 我也喜歡用蘑菇洋蔥炒蛋,但有時我都會加些蕃茄粒!

    回覆刪除
  5. 蛋,簡單得嚟又可以多變化,蒸水蛋以前最常吃。

    回覆刪除
  6. 係呀~蛋真係每個家庭雪櫃都有架~!

    回覆刪除
  7. 初初出來做事時,外賣飯盒經常是芙蓉蛋飯.

    回覆刪除
  8. 我自然己煎蛋好少煎到呢個效果,因為我煮餸通常用幾滴油,所以如果見到阿媽煎成咁,會即刻瘋狂咁去夾晒d邊邊食,睇相都覺得脆!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾滴油又太少,不過,用易潔鑊真係唔使好多油。

      刪除
  9. 中學出去齊鋪食午飯, 最喜歡叫芙蓉蛋飯作午餐. 😊

    回覆刪除
  10. he~ 蛋真係人人都有好方便

    回覆刪除
  11. 洋蔥好甜呀!炒蛋很美味。

    回覆刪除
  12. 雞蛋肥人都中意食, 但唔係每個整法都中意, 炒蛋已經麻麻地...
    最好就係太陽蛋同原隻烚熟~

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃