冬瓜煮冬菇豆卜


夏天冬瓜當造
前院菜檔
以售本地農產品為主
最近經常
有冬瓜出售
淡淡清甜瓜味
所以每星期
都買來吃
除了煲湯
也可作炆煮
今次就用
咸旦冬菇仔豆卜煮
這隻冬菇仔好爽滑
味道也不錯
加上新鮮粟米
一大碟
吃得滿足






23 則留言:

  1. 冬瓜豆卜一齊煮, 真係幾好味

    回覆刪除
  2. ☾*。。💫好友🌜瞓覺豬呢☁。゚๑🌛
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝晚安º¨⊹
    🌟開心萬事得🎈╠╣aΡpy週五✨
    冬瓜點煮都好味

    回覆刪除
  3. 呢味真係好清淡,夠晒健康.

    回覆刪除
  4. 見到你加咸蛋,健康好味。正。

    回覆刪除
  5. 夏天吃冬瓜水份足夠消暑

    回覆刪除
  6. eeeeee...冬菇最驚><我媽試過將D冬菇攪碎晒同D豆卜炆呃我食, 即嘔...HAHAHAHA...唔好意思, 我突然唸起..HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得你好怕食冬菇,唔用冬菇都好味架。

      刪除
  7. 回覆
    1. 我諗唔會,冬菇盅要燉好耐,一係煲湯,一係煮就算。

      刪除
  8. 夏天食冬瓜最正, 伴豆卜好好味💗

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...