世界杯2018法國進入決賽


世界杯已進入最後階段
法國打入決賽
現在就要看稍後
英格蘭對克羅地亞
看那一隊可以進入決賽
以下是比賽精彩照片







法國打入決賽
法蘭西人
欣喜若狂
球迷湧到
香榭麗舎大道
及凱旋門一帶慶祝






26 則留言:

  1. 我無睇, 不過一完場, 啲街坊叫到折天, 又響按

    回覆刪除
  2. ☾*。♦好友🌜瞓覺呢☁。゚๑🌛★
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週四✨
    ╭~╮⊹
    ╰╭╯
     O
     ¤ ☆
     º∧_∧°o💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___♫♩¨**
    /└-(____/✬°¨♬♪
    ☘•ೋஜგഐ✾۩۞۩❉
    我無睇世界杯,不喜歡

    回覆刪除
  3. 鋤強扶弱我支持克羅地亞.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 有啲可惜,英格蘭未能入到決賽。

      刪除
  5. 我猜會爆冷門,估唔到真係英格蘭輸咗....

    回覆刪除
    回覆
    1. 克羅地亞好有靱力,隨時有機奪冠

      刪除
  6. 回覆
    1. 克羅地亞好有靱力,隨時有機奪冠

      刪除
  7. 我睇好嘅克羅地亞終入决賽!不過還是法國看高一線!

    回覆刪除
    回覆
    1. 克羅地亞好有靱力,隨時有機奪冠

      刪除
    2. 場場都係先輸後嬴、場場都係要加時....

      刪除
    3. 可能今日之戰都要加時。

      刪除
  8. 如果英法爭冠可能更多人關注呢^^

    回覆刪除
  9. 我唔睇,不過大少同大小姐會睇

    回覆刪除

Brighton 海灘 行人步道

 在 Brighton的第二天 我們早上出外吃過早餐 又去行街 然後行到海灘的另一頭 下面望到的小屋 是商店和食店 遠望還有沙灘球場 要行條很長的樓梯下去 那一排的拱門 原是行人步道 現因維修封閉了 我們現在便要對面 冇瓦遮頭的步道 很長的啊 行到這裡又另一番景象 這裡面是商舖 ...