晩餐在Ilis

晚上到
尖沙咀聽講座
難得宅男放工後
也來會合我們
講座完後
已經九點多鐘
到附近一間
小店食西餐
老伴點了咸豬手



我和宅男
各點了一份套餐
宅男的前菜
素菜沙律
我點的是焗田螺
配沙律菜
很美味
怎知忘了拍照


餐湯有兩款選擇
雜菌湯及南瓜蟹肉湯
兩樣都好美味


黑松露雜菌意粉
我試左少少
好香呀


扇貝湯意粉
好好味
意粉軟硬度適中
只是
對我而言辣了一點


甜品
朱古力心太軟
及焦糖燉蛋


心太軟好好味


還有沒有上鏡的飲品
真係全套齊全
散點只要加$48元
就有齊
前菜 湯 甜品 及飲品
都幾抵架
呢餐盛惠$700元
食物質素高
大家食得很滿意
呢間餐廳
我也介紹過一次
當時食午餐
已經覺得不錯


地址: 尖沙咀山林道13號



30 則留言:

  1. 咸豬手咁上碟又幾方便食喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,最终我地食唔曬,要拎走。

      刪除
  2. 鹹豬手上枱賣相很不錯
    進食也方便
    其他食品望落都有水準

    回覆刪除
  3. 呢間小店啲野好似幾唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物質素幾好架,我地支持小店。

      刪除
  4. MARK低,第時落開尖沙咀多一個選擇。

    回覆刪除
  5. 聽你咁講法,咪即係four course dinner, 呢個價錢算唔錯啦,酒店吃就一定唔得!

    回覆刪除
  6. 剛剛一局外賣了這個咸豬手...................心心正在一局那部細細內開餐中呢!🏎⛽️🏁😋😄
    嗯!EE真的好介紹呢!多謝EE😘☺️

    回覆刪除
  7. ☾*。。💫好友🌜瞓覺豬呢☁。゚๑🌛
    🌟開心萬事得🎈╠╣aΡpy週曰✨
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝晚安º¨⊹
    三個人,叫左三個餐$700真的好平了👍👍👍
    食物質素高,前菜+湯+主菜咸豬手+甜品+飲品

    回覆刪除
  8. 質素唔錯喎,尖沙咀價錢都ok喎

    回覆刪除
  9. 希望我女大咗好似你仔咁~~成日陪我啦~!

    回覆刪除
  10. 一家齊齊聽講座食晚餐....一樂也!

    回覆刪除
  11. 鹹豬手份量好多樣子唔錯呀 , 有機會都想試試 .

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大