懶洋洋的假日午餐


放假是大家
搵節目的日子
也是到處人潮的時候
連續兩天大雨
星期日(6月24日)
總算放晴
相信大家都有好節目
我就懶得出外
沒有特別事
還是喜歡留在家中
做些家務事
不出外趁熱鬧
下午例不愛煮

幸好今天宅男在家
替我
煮了個靚靚午餐
大家覺得
賣相如何
雖然是素食
但因材料豐富
味道真係唔錯架
哈哈
其實我係咪
應該低調啲呢😅









30 則留言:

  1. 宅男都鐘意煮下野食咁喎

    回覆刪除
  2. 賣相ok呀!簡簡單單又一餐至啱我~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,食得簡單,時間都慳返啲。

      刪除
  3. 響屋企印印腳有得食,想曬死人喇咩!haha

    回覆刪除
  4. 已經好低調了,反正我地食唔到,哈哈!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 佢放假只係間中出街,所以咪係宅男囉。

      刪除
  6. 其實你應該要高調啲,宅男就更會煮多幾次你吃!

    回覆刪除
  7. 烏冬~!我女好鍾意食~我哋午餐好常煮呢~!

    回覆刪除
  8. 好豐富呀, 有宅男煮既, 咩都話好好食呀~

    回覆刪除
  9. 真係好靚!睇見想食!

    回覆刪除
  10. 點低調都好,至少要低調到俾囝囝知道你覺得好食。

    回覆刪除

紅豆包

 繼續消滅我的紅豆蓉 今回做個港式紅豆包 紅豆餡包得漲漲 自己煮的紅豆蓉淡淡的 不怕甜到漏 是日有節目 要參加聚會 所以又是早午餐一起食 有新鮮出爐麵包 就煮得簡單一點 一人一份 食飽又出街去 這建築物超過百年歷史 現改裝成表演場地和戲院 新與舊的融合 天氣很好 回家途中 看到斜...