節瓜素湯

夏天較多飲湯水
節瓜不寒不燥
未譽為正氣瓜菜
前院買的有機節瓜
好大隻
切開幾節來煲
加上眉豆 花生 淮山茨實
還有生熟意米
粟米蜜棗一粒


待水滾加入所有材料
煲兩小時便可
最後下小小鹽調味
大人小孩
老人家都啱飲





20 則留言:

  1. 天地唔只有正氣,仲有正氣瓜菜,造福人群。^_^

    回覆刪除
  2. ☾*。。💫好友🌜甜夢安睡☁。。゚๑🌛
    🌟開心萬事得🎈╠╣aΡpy週日✨
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝晚安º¨⊹

    回覆刪除
  3. 節瓜正氣,我也是從母親處聽來,那麼菜芯呢(好似都係正氣)…又有沒有人用來煲湯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 莱心可以滾湯,若是煲老火湯會溶,相信不適宜。

      刪除
  4. 節瓜真係好啱夏天
    節瓜滾鹹蛋都好好味

    回覆刪除
  5. 我麻麻地節瓜湯,但用節瓜炆野我就鍾意食。

    回覆刪除
  6. 夏天一定係煲瓜湯,清熱又甜好正

    回覆刪除
  7. 夏天瓜靚~我哋都成日用黎煲湯呢~!

    回覆刪除
  8. 我通常都係滾湯, 因為貪佢快手又好味~
    最緊要係有我至愛既咸蛋..Hahahaaa

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食