茘枝豐收年


今年茘枝是豐收年
但在社交媒體
看到一段短片
廣西果農因茘枝豐收
五毛子一斤
收購商還嫌貴
果農忿而將幾籮茘枝
倒在地上踩爛
心中有點感慨
世事就是如此
過滿則溢
很難做到恰可
眼見果農辛苦種植
豐收換來變賤物
都替他們難過

我家附近的果樹
也是豐收
果實纍纍
黃皮樹
黃色點點都是黃皮





龍眼樹
很大棵


龍眼還在成長中


荔枝樹
也是長得高高


果實比較细少
但已到成熟期
連場大雨
有些已掉在地上
還未見有人採摘


大家別問我有否採摘
我不清楚樹主是誰
所以唔掂架
影下相就算



30 則留言:

  1. 回覆
    1. 條村好多樹,都唔知邊個嘅,我又唔識佢哋。

      刪除
  2. 今年我都買咗好多斤荔枝嚟食呀!

    回覆刪除
  3. 有時係會咁架,寧願倒咗佢都唔賤賣,好似石油減產咁,可惜荔枝唔留得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但啲果農好慘,辛苦得來回報不足

      刪除
  4. 茘枝豐收,但今年還未食過啊....

    回覆刪除
  5. 今年真係大豐收呀, 成個街市都平賣呀~

    回覆刪除
  6. 荔枝我都鐘意食, 不過最怕食到大核

    回覆刪除
  7. 剛見到黃皮仲想問你可以摘嗎?後來見到你結尾處話唔知邊個係果主,哈哈!
    因為我最中意食黃皮,剛上市都買了兩次.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意黃皮,但好難買到好味嘅。

      刪除
  8. 我在下白泥村見過棵龍眼樹,全樹生滿果實,一塊葉都見唔到.

    回覆刪除
  9. 花時間、精神打理,最後五毛一斤,收購商都覺得不值要壓價,那種鬱結可想而知。

    回覆刪除
  10. 以前看個段新聞,話美國寧願僱船出海將豐收果物掉入公海也不想物賤傷農!

    回覆刪除
  11. 再,黃皮樹上不知會唔會多了了哥?嘻嘻!

    回覆刪除
  12. 倒在地上踩爛<===咁又好浪費呢.....不如製成荔枝乾也可擺耐啲

    回覆刪除
  13. 我女學校附近有荔枝樹~跌到成地都係~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實而家路邊啲果樹好多都冇人認頭。

      刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨