帶大家遊園


那是個
天清氣朗的週末
到前院買菜
看到藍天白雲
還有不同層次的綠
忍不住拍下來


繼續欣賞
農作物


原來羅勒的花
是紫色


好像亂草的香茅


薄荷葉



芋頭只看到大塊葉


四角豆


雞蛋果
纍纍掛著


雞蛋果
也叫百香果
亦即是熱情果


還有高梁
用來釀酒


我最愛的荷花




林蔭小徑


還有小橋流水




路上兩旁都是
香港不同岩石標本


滿園綠色
真係好養眼
雖然天氣熱
忍不住都行了一個圈



32 則留言:

  1. d 相好靚啊!尤其第三張荷花!
    第一次見羅勒原來有花..ahha..你嘅居住環境好寫意啊!

    回覆刪除
  2. 熱情果呢個名我先識。

    回覆刪除
  3. 熱情果,唔知香港貴唔貴?我呢邊買要廿多元一kilo!

    回覆刪除
  4. 謝謝您帶我遊園,上次去西貢,都搵唔到你介绍買菜的地方.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次你再來,可以問下我位置係邊。

      刪除
  5. 經常對住綠色美景,人都健康啲.

    回覆刪除
  6. 真係唔希望連啲地方都無埋, 剷哂起樓

    回覆刪除
    回覆
    1. 西貢聽講要留作做後花園,不過,而家環境都話唔埋。

      刪除
  7. 你就好了,可經常來呢度行下,我早兩星期都朋友去影荷,可惜果度無白荷.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋呢處個荷花池好細,好過冇咋。

      刪除
  8. 環境好好呀~不過咁熱~我就冇心機外出呢~!

    回覆刪除
  9. 今年獅子會呢度荷花開得多嗎,常有新鮮蔬果買,真是不錯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每年都唔算多,但今年有人清理浮萍,覺得靚啲。

      刪除
  10. 回覆
    1. 呢處其實唔錯,好多人來拍婚紗照。

      刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食