小蜜蜂嗡嗡



看到小蜜蜂在採蜜
無無聊聊又拍下牠


翅膀是透明的


食飽飽就飛走


我第一眼睇到呢兩隻
以為是垃圾


另外一塊見到呢隻
根據網看到照片
呢種應臘蟬
樣子有趣
好似好愁咁








32 則留言:

  1. 完全係我屋企嘅l災難嘅戶外版...hahahhaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,在戶外就只覺有趣,係屋企見到就真係嚇餐懵。

      刪除
  2. 最近我想影蜜蜂,但係佢總係用個pat pat對住我.

    回覆刪除
  3. 我呢邊雖然多花,但蜜蜂卻很少見到,我猜想一定是給養峰的人包養了,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你地冇乜蜜蜂,我地呢邊好多時都見到。

      刪除
  4. 最下面的昆蟲,記憶中幼蟲的模樣很嚇人的,就好像外星怪物咁.

    回覆刪除
  5. 臘蟬的生存之道,靜止不動,你睇我唔到你睇我唔到,點知都係俾你睇到。^_^

    回覆刪除
  6. ☾*。。💫好友🌜甜夢安睡☁。。゚๑🌛
    🌟開心萬事得🎈╠╣aΡpy週五✨
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝晚安º¨⊹

    回覆刪除
  7. 果個係臘蟬?我仲以為係蛾之類的,果日見到植物上好多呢D臘蟬,聽人講佢地會整死植物.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔係好清楚,但今年見佢地出現,就冇咗上兩年所見咁大羣蝴蝶。

      刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大