端午節茶聚2018


今天是端午節假期
相約老伴
兄弟嫂嫂茶聚
點了滿枱食物



其中的點心套餐內
有這一大碟
菠蘿豬頸肉河粉


金銀蛋
白菜仔也是套餐
叉燒燒肉飯
有生菜送
還有幾碟點心
沒有拍照


我們六個人
找數三百幾
想不到
假日都咁抵食
這間
富苑酒家
佐敦薈二樓
呢餐由大嫂嫂請客
我地食夾拎
兩位嫂子自家製的糭子
還有伯娘
為宅男做的素糉
已經被我們消滅了幾隻
一次不能吃太多
放入雪櫃慢慢消化它





30 則留言:

  1. 開心家庭聚.....我家已在週六晚茶聚, 不過是飲夜茶:P

    回覆刪除
  2. ☆☾*。💫好友🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗★
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝⊹
    ──────────────╚═╝♦°¨✬
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週二✨

    回覆刪除
  3. 成到成枱點心實在好抵!

    回覆刪除
  4. 有機會要試試,星期日去完教堂,附近沒有好的酒樓食晏呢。糉要放冰櫃,可放幾個月架。

    回覆刪除
  5. 好少聽三百幾蚊就夠六個人食,咁就真係好抵啦!

    回覆刪除
  6. 三百幾勁抵喎!我都好耐無飲過茶了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間真係幾抵。
      我而家經常同一大班人飲茶。

      刪除
  7. 河粉我麻麻地,成日覺得好多油炒的.

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 梘水糭都係素,不過素糭就即係只只有豆類,係冇肉嘅。

      刪除
  9. 飲茶(午餐)每人50-60完,抵呀,去翠華都未必得。

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大