椰菜花炒蛋


雪櫃剩了
些少椰菜花
唔想再用來炒菜
不如就炒蛋




加小小甘荀
只為整色整水
先要用水灼熟菜花甘荀
然後剪碎
我冇刴碎
因為想有啲咬口


加入雞蛋
用鹽 糖 生抽調味
燒熱油
就可放入半煎半炒


椰菜花加蛋
原來都夾到
今次炒蛋
下次要試煎蛋







22 則留言:

  1. 昨晚我也是炒蛋,用蘑菇、翠玉瓜和洋蔥炒(全部切粒),好味到要添飯…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我我都用過洋蔥蘑菇炒蛋,翠玉瓜就未用過。

      刪除
  2. ☾*。。💫好友🌜甜夢安睡☁。。゚๑🌛
    🌟開心萬事得🎈╠╣aΡpy週末✨
       ╭───────╮✬
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯
    ╭───────╮★
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯º°¨⊹
      O
       o
     .∧_∧・。。゚☆
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___₡*。。゚Ϡ
    /└-(____/∴♬♪♫♩∵
    ஜ❉۩۞۩✾ღೋგ*ഐ☘

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 對啦,清雪櫃就可以試新菜式,哈哈。

      刪除
  4. 自由配搭,試出彩虹,咁第時又多一個選擇啊﹗

    回覆刪除
  5. 咦!下次可以試試~ 多謝EE~

    回覆刪除
  6. 看電視肥媽也有教椰菜花炒蛋

    回覆刪除

素花旗參湯

 有朋友 送了些花旗參給我 放了很久 是時候清一清貨 通常花旗參 會煲瘦肉或雞 只不過食素就不宜了 我用粟米紅棗煲 煲出來的湯水 甘甘甜甜 花旗參偏寒涼 加幾粒紅棗 也可中和一下 今餐除了 花旗參湯水 洋蔥蘑菇炒蛋 甜酸齋 雲耳炒脆肉瓜 簡簡單單的一餐