快餐也有素食


我們這一家
很多時外出
趕不及回家煮飯
也喜歡食快餐
貪佢簡單快捷
以前同宅男一齊時
就不能食快餐
因快餐幾乎全是肉類
近年因社會
開始注重飲食健康
快餐店要改變型像
餐單也多了加入蔬菜
而且方便素食者
阿活快餐
晚餐一定有兩款素食

素食餐
還加入紅米飯
配綠茶
宅男話味道還可以
油菜則另外加錢


加$12元就有
一碗湯及一碟油菜
我呢豬軟骨
好大份咁
其實下面墊左好多生菜
又有枝竹紅蘿蔔
心理上覺得較健康


雖然係連鎖快餐店
但水準都不一致
今次幫襯呢間
還算不錯




24 則留言:

  1. 我都試過呢間素食餐....ok嘅!

    回覆刪除
  2. 原來而家阿活都有素菜賣

    回覆刪除
  3. 大快活,大家樂,美心係解決食既好地方 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 最重要方便,又唔使等位,坐耐啲又得。

      刪除
  4. 我試過同一集團快餐店,大多水準都並非一樣,所以搵到間合適自己的,通常都不會轉呀!

    回覆刪除
  5. 素餐還加紅米飯,夠晒健康!

    回覆刪除
  6. 真的素食比以前普及了,我公司附近的茶餐廳也有素食餐選擇

    回覆刪除
  7. 原來依家有提供素食餐都唔錯喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 每晚都有兩款,其他餐都多左蔬菜

      刪除
  8. 我哋平日就在家食~星期六日就冇煮呢~!

    回覆刪除
  9. 以前仲係小丑LOGO GE年代,我覺得大快活D嘢食唔係好得,現在好了很多。

    回覆刪除
  10. 肥人通常係早餐先會去阿活, 貪佢個煎蛋好好食~

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...