炒秋葵


我其實一直
都好抗拒食秋葵
近年前院菜檔
經常有售
員工又一直向我推薦
咁間中都會買些少
多是用來做冷盤配搭
今次試著配搭
西芹 洋蔥 紅甜椒
做小炒
用生抽糖些少香醋調味
加上黑椒粉
味道好豐富
滑潺潺的秋葵
也較易接受



㨂秋葵小貼士
盡量㨂一啲軟身嘅
比較嫩身
不會有渣
好食好多




28 則留言:

  1. 只有我鍾意食,所以都少煮。秋葵生食都得,唔好煮過火唔會 滑潺潺,灼一灼就食得了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都唔食,我都試過灼熟做冷盤。

      刪除
  2. 秋葵,我都唔係咁鐘意食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家都可以接受,不過,都晤算喜歡。

      刪除
  3. 初初食秋葵滑潺潺真係唔多接受,食食吓又習慣咗.

    回覆刪除
  4. 秋葵的口感,我也不太接受.

    回覆刪除
  5. 我鍾意將秋葵加落咖哩汁一齊煮,咁就唔會覺得滑潺潺!

    回覆刪除
  6. 有時就咁灼熟淋啲日式芝麻醬都幾好食

    回覆刪除
  7. ♦好友◇🌜晚安☁・。。゚¤🌛
    開心萬事得╠╣aΡpy週五
       ╭───────╮✬
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯☾
    ╭───────╮✨
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯⊹º°¨★
      O🌟
       o
     •.∧_∧・。。゚☆
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___∴*。。゚∵₡Ϡ
    /└-(____/º°¨*♬♪♫♩
    ☘ღೋგஜ❉۩۞۩✾ഐ*

    回覆刪除
  8. 秋葵怪怪的,試過一次就唔再食!

    回覆刪除
  9. 我都唔係咁鍾意食,不過為健康都食下

    回覆刪除
  10. 日式咖哩呢?我上網睇見有人話日本人會用黎整日式咖哩, 好似會好少少咁...無咁滑潺潺~

    肥人都唔係特別愛吃, 但都會吃秋葵, 仲可以成支滾一滾點WASABI食..hahaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 泰國人都係用來煮咖哩,真係易入口啲。
      我有時灼熟用醬油拌做冷盤。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...