飛鵝山觀景


星期日天氣很晴朗
而且氣溫很高
早上到前院買菜回來後
已經成身大汗
下午根本不敢出門
將近五時
太陽開始轉弱
就決定往外走走
老伴非常有興緻
要上飛鵝山觀景
車子上山路上
都非常靜
怎知上到山頂
原來好熱鬧


天氣很好
望出海面
仍然有些霞氣
不過
已經算很清晰
MegaBox最搶眼


居高臨下
石屎森林盡收眼底



有人在放飛機



飛機仔有各種顏色



有位人兄
獨自站在山坡旁
也在放飛機


藍天白雲





又一架飛機


呢位人兄在等日落


終於看到
一架真正載客的飛機



月亮也出來


呢個球
今次是近距離看到


好型


風吹草動


山上清風隨送
好舒服


越來越接近黃昏


沒有等到日落
就下山





36 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 架紅色老爺motorcycle真係型格呢!咁EE會想起少女時代嗎?😁😅

      刪除
    2. 我坐電單車的次數很少,你說來我就記起,第一次坐電單車,那年十八歲,什麼款式沒印象啦。

      刪除
    3. 相信EE的回憶是很美麗的呢!Good Night & Sweet Dream.............EE🌜✨☺️

      刪除
  2. 回覆
    1. 我就會好驚,但其實正常就唔算危險,除非有意外。

      刪除
  3. 好好天,啲景都特別靚。

    回覆刪除
  4. 飛鵝山,都好熱門多人去,而我也上過一次,諗都有五十幾年前了…

    回覆刪除
  5. 有車上飛鵝山真係最好,唔駛行餐死,唔係咁多山可以用車上到去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!好耐冇上,原來上到去好熱鬧。

      刪除
  6. 呢個天氣外出真係好大勇氣呀, EE好勁呀!

    肥人都未去過飛鵝山呢, 等秋涼叫朋友一齊行下山先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 用車上山冇咁辛苦,上到山上幾舒服。

      刪除
  7. 咁熱,真係唔想去戶外啊!

    回覆刪除
  8. 你們駕車上路邊就是山坡的路有冇驚驚地啊?=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有架,不過,屋企覺得我多餘嘅

      刪除
  9. 我咁大個人,一次都未去過呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 上面都幾好風景,不過,要行都幾遠,

      刪除
  10. 原來假日咁熱鬧咁多人呢

    回覆刪除
  11. 想當年.....也曾去賞月光/觀星星哩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前冇上過去,睇來你都應該係拍拖去。

      刪除
  12. 咁熱仲有咁多人上飛鵝山?!

    回覆刪除
  13. 自己有車可開上去看日落最正!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...