雙面鑊煎鯖魚柳


雪櫃
有鯖魚柳存貨
是特價時買
趁宅男外遊
清一清先
做法好簡單
解凍用鹽略醃抹乾水
用雙面鑊夾住煎
方便快捷






28 則留言:

  1. 你們有沒有落點檸檬汁?幾好味的。

    回覆刪除
  2. 鯖魚要用鹽和酒醃...才好些了
    💫好友♦。。゚✬🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗★・゚⊹
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗✨
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣¨*☆
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝・゚🌟
    ──────────────╚═╝╠╣aΡpy週一

    回覆刪除
  3. 這個好食, 去食日本野, 多數都叫黎食😘

    回覆刪除
  4. 依...要用鹽醃下呀? 下次我又試下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,凈用鹽醃煎香,已經好好味。

      刪除
  5. 我都間中會用呢個方法煎魚,味道好過喎齋煎唔醃!

    回覆刪除
  6. 用雙面鑊, 係咪唔駛翻?

    回覆刪除
  7. 今天朋友都介紹呢個鑊比我,佢話好好用

    回覆刪除
    回覆
    1. 煎肉魚都幾好,不過洗時比較麻煩。

      刪除
  8. 鯖魚便用方便,我都成日食架

    回覆刪除
  9. 成日蒸魚,換吓口味都幾好,一二學吓野,煎來食啦


    回覆刪除
  10. 我都有買喱個,但都幾多骨

    回覆刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳