魚翅瓜湯


魚翅瓜湯
魚翅瓜味道清甜
滾素湯不錯
加上紫菜 粟米 紅蘿蔔 咸蛋
營養豐富
雖然如此
我都好少買
因為要有
少少程序要處理



首先將瓜切開幾塊
蒸熟去核
用叉子叉出瓜絲


一梳梳絲
的確有些少似魚翅
然後用來滾湯
這個是我的做法
應該還有其他做法
大家不妨分享下






29 則留言:

  1. 用魚翅瓜煲湯幾好~我鍾意個口感呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過要做多些少功夫,我比較懶,所以好少買。

      刪除
  2. 我試過用嚟整碗仔翅。

    回覆刪除
  3. 我都係用這個方法整, 不過家人麻麻地喜歡食, 所以好少買.

    回覆刪除
  4. 呢邊啲魚翅瓜好粗生,都冇乜人會走去買,雖然係咁我都好少食!

    回覆刪除
  5. 魚翅瓜?原來有呢種植物!

    回覆刪除
  6. 魚翅我其實唔太好,所以見到呢種瓜都未試過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚翅其實唔好食,現在咁貴,更加唔食。

      刪除
  7. 現在坊間推廣不吃魚翅,就食魚翅瓜代替啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚翅其實唔好食,現在咁貴,更加唔食。

      刪除
  8. 我都好久無煲湯了
    好友💫晚安🌜甜夢安睡🌛💤
    ✨開心萬事得╠╣aΡpy週一🌟
    ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       ☆
     .∧_∧o。⊹
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___∵★°∴
    /└-(____/₡Ϡ¨*✬
    ❉•ೋஜ¤ഐ๑*۩۞۩✾

    回覆刪除
  9. 我最唔鍾意食魚翅瓜,覺得佢無味道。英國的香港人種到誇啦啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就唔係特別喜歡食,但其實都幾清甜,香港賣得唔平架。

      刪除
  10. 這裡好少魚翅瓜,我都鍾意用來煮湯

    回覆刪除
  11. 魚翅瓜湯,成煲都係滿滿材料,正!

    回覆刪除
  12. 我很少見這種瓜價錢都幾貴 , 我試過拆絲後煮黑椒雞柳味道都可以的 .

    回覆刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳