好天氣


上星期六
天氣很好
雖然有寒意
也有暖暖的陽光
要到前院買菜
遇上不少狗狗






聰鳴茶坐


也有狗狗在曬太陽


瓜棚的瓜也枯乾了


只有雞蛋果
仍然十分健康生長



還有這個小楓林



不怎樣紅的楓葉


這路旁的花叢
曾經有很多很多
蝴蝶飛舞
終於因寒流到
而消失了





38 則留言:

  1. ♦*。。☾好友🌜晚安☁・。。゚๑🌛
       ╭───────╮✬
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯✨
    ╭───────╮☆
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯★
      O🌟
       o❉♬
     .∧_∧・。。゚♫♩
     ( ・ω・ )*♪
     |⊃/(___◇۩۞۩ഐ
    /└-(____/✾•ೋგஜ⊹
    眨吓眼時間過得好快又週末嚟
    好天氣...狗狗也曬太陽

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 不過,已經幾日冇陽光,幸好今天下午開始有陽光。

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈,不是,食落勁似雞蛋黃既水果,你處可能無得賣!

      刪除
  4. 我呢度未見過有人同大狗著衫。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 佢哋唔摘係會架,有啲會跌落地下。

      刪除
  6. 大自然多美!羡慕你的生活!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的確經常可接觸大自然,不過,出外就要用多點交通時間。

      刪除
  7. 住得咁近大自然,係着數啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的確經常可接觸大自然,不過,出外就要用多點交通時間。

      刪除
  8. 一出門享受大自然,好正呀!天氣好冷,萬物萧條。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的確經常可接觸大自然,不過,出外就要用多點交通時間。
      也不算太蕭條,人氣搭夠。

      刪除
  9. 前園佢是否星期日才有蔬果擺賣呢,我去過無野賣!

    回覆刪除
  10. 這條村...狗🐶真幸福快樂呀!☺️

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋呢處見到的狗狗都好幸福。

      刪除
    2. 心心睇見都好開心呢!😊💕

      刪除
  11. 上次去獅子會,聰鳴茶座做緊裝修,今次睇相見到真貌了,個格局不錯啊,幾配合到自然環境。

    回覆刪除
  12. 住近大自然~得閒行出去~生活好寫意~

    回覆刪除
  13. EE 夜晚返屋企會唔會好靜架~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜晚當然較静,不過,我哋條村條路好多街燈,又濶,所以晚上都有人放狗或行返屋企。

      刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...