熱賣即食鮑魚


最近熱買中的
廉價即食鮑鱼
有人是一箱箱買
我近日終於有機會趁熱鬧
買了兩罐來嚐嚐
一罐有四隻
大小不一的鮑魚仔


用湯匙做比對
大概知體積
樣子真的不錯呢


其中不只一隻牌子
産地是中國
據說這個是比較好味
同一款價錢也不一
我在九龍城買$40元
但有網友只需$36元
至於味道
醬汁不太咸
鮑魚仔咬落彈牙
要求不高
算是不錯







35 則留言:

  1. 既是中國產地,那個牌子就有啲抽水之嫌!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇開啲啦,香港人睇價錢已經知道係邊樹出。

      刪除
  2. 我見有個澳字, 仲以為來自袋鼠國

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人睇價錢已經知道係邊樹出。

      刪除
  3. 我個囡囡見到話呢個係雞蛋....
    哈~佢唔識鮑魚係咩~!

    回覆刪除
  4. 即係十蚊隻鮑魚?有啲唔係好敢相信 XD

    回覆刪除
  5. 呢排係好多不同牌子既小罐鮑魚賣,平平地粗食都可以呀!

    回覆刪除
  6. 我好似見到屋企人都有買呢隻.

    回覆刪除
  7. $36元好低!邊度有買?去入返幾罐先.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買唔到咁平,我係九龍城買要$40蚊呀!

      刪除
  8. 肥人都食過, 真係唔錯呢~
    抵食抵食!

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信