雜色番茄


今日前院
番茄大特賣
$60元三斤
我家最愛吃番茄
於是買了
一袋大小不一的雜色番茄
圖中右面一袋大茄
因為太熟太腍
拿起都會爆開
不能出售
可能要掉丟
但其實仍然可以食用
菜檔員工
揀了些送給我做茄醬
綠色的番茄
有茄味很好吃







20 則留言:

  1. 我都好喜歡食蕃茄, 五顏六色好有營養👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 番茄食法多元化又好味又營養豐富。

      刪除
  2. 有一種叫牛茄的大番茄,好肉多汁,煮一個就夠成碟餸喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 圖中好大隻紅色那隻就是牛茄,好好肉架。

      刪除
  3. 可以煮定蕃茄醬, 煮意粉一流

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,番茄太熟唔放得耐,煮茄醬最好

      刪除
  4. 回覆
    1. 街市好難搵到,呢處都唔係時時有。

      刪除
  5. 整蕃茄醬~之後可以用黎送飯~好吸引~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,番茄太熟唔放得耐,煮茄醬最好

      刪除
  6. 回覆
    1. 呢啲已好熟,我通常買番返家,唔放雪櫃,過幾天就熟

      刪除
  7. 番茄都係好嘢,雜色番茄就更好!

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食