腐竹南瓜甘筍湯


今次介紹這個湯
亦是簡單快捷
腐竹南瓜甘筍湯
還加了我自家醃的雪菜
雪菜用有機蘿蔔苗醃
相片左上有些類似黑色物體
應該是雪菜葉
腐竹也可以改用枝竹
枝竹要預早浸軟
扁竹則不用浸
趕時間最適用
走蔥吃純素的素友也適合








22 則留言:

  1. 妳既素食,配搭都幾多變化喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 來來去去都係果啲材料,所以要左搭右搭。

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔難架,拖一拖,落夠鹽醃幾日就食得

      刪除
  3. 上次試做妳個甘荀蕃茄蛋花湯(我另加了魚肉丸)我囡囡讚好味,一改我煮嘢好難食的印象呀!這個湯今個週日又試下先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢個湯都可以加些少肉,都會好好味。

      刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃