開心一天遊


悠閒的一天
和同學仔到
深圳大芬油畫村逛街
順便吃吃喝喝
我們顧著逛街買東西
最終沒有入
大芬美術館參觀


深圳的高樓大廈


行到累要吃午餐
到一間
源朗的飯店吃飯
牛仔骨和鹵水鵝
鹵水鵝很好味



海鮮炒粉絲
炒得好乾爽
有點辣好冶味
上湯浸枸杞
枸杞很滑很好味
同學仔笑說
不知是否落了一滴香
因為太好味


茶具也很吸引


這支經典青島啤
我覺得很好飲


食完午餐
再行了一會
大家又買了點東西
就乘地鐵
回到羅湖城逛了一會
再到小桃源食晚飯

小盤菜
沙鍋骨
鯪魚肉釀四季豆
三樣都好味


點了個
川芎白芷魚頭湯
魚頭湯好新鮮
兩個魚頭四個人食
加上飲完啲湯
真係好飽好滿足





 最後還有糖水送
食飽飽就是時候回家
開心愉快的一天



27 則留言:

  1. 你哋叫的那些菜式,我即時就「食指大動」!
    意思係我即時「大動食指」用來寫回應給你…。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 的確係食多左,不過,大家都好開心

      刪除
  3. 我覺得你係順便去下大芬油畫村囉 :P

    回覆刪除
  4. 我已好幾年冇去大陸一天遊了,以前都會去小桃源吃飯的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實好少去,不過,有朋友帶路先去行下。

      刪除
  5. 兩餐都咁正!真的是開心愉快的一天!

    回覆刪除
  6. 都曾聽過呢度有好多美術用品賣,價廉物美添,我有啲朋友間中都會刻意到這裏補貨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前真係好平,而家好多貨物都加價,而且加得幾犀利。

      刪除
  7. 有得睇有得食,梗係開心一日!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都有收穫,又花費不多,開開心心又一天一。

      刪除
  8. 魚頭湯佢直程係成個不銹鋼煲上=P

    回覆刪除
  9. 我好耐真返過大陸呢!我唸有廿年

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有段時間都係成十幾年冇返過去。

      刪除
  10. 哈~ 我啱啱都同人講開唔知係咪落左一滴香,好想再食

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...