一餸一湯一飯


結朿長長假期
回歸住家飯
仍然簡簡單單

素小炒
材料多種顏色
加韓醬炒
食左成年
終於消㓕掉一盒韓醬
暫時都不會再買



番茄豆卜紫菜湯


加一煲
南瓜牛肝菌飯


都係清清地啱我



27 則留言:

  1. 有三味餸
    已經好豐富了

    回覆刪除
  2. 咁豐富都話"一"!
    我成日一係一餸一白飯,一係一湯一白飯咋~

    回覆刪除
  3. 係喎,復活節EE係咪唔只放紅日呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,冇全音錯,我放左兩個星期

      刪除
  4. 哈哈,恭喜你終於消㓕掉一盒韓醬 :P

    回覆刪除
  5. 早好!EE,好欣賞妳的煮意!^0*

    回覆刪除
  6. 我都鍾意炒餸多顏色,睇上去開心d,食都食多d!

    回覆刪除
  7. 食素,如果好似EE咁識配搭,其實真係一D都唔單調。

    回覆刪除
  8. 最鐘意個湯,只是未試過咁樣落蕃茄.

    回覆刪除
  9. 一餸一湯一飯好簡單,但比快餐健康!

    回覆刪除
  10. 我最近跟你用韓醬, 用嚟炆咗幾次, 依家所剩無幾啦, 真係好好用.

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...