早餐之選 草莓pancake


早上起來
自家做個pancake
簡單又飽肚


不想太單調
加上士多啤梨更佳


再來個混醬版
花生醬+練奶+自製藍莓+新鮮草莓


做pancake
不想自己調校粉漿
其實可以好簡單
買盒pancake粉依照盒上指示
照做便可
不過
我未試過
所以不知味道如何


33 則留言:

  1. 梗係冇自己調校嘅粉漿做出黎咁鬆軟喇!

    回覆刪除
  2.  ∧_∧
    (。・ω・。)つ━★・*。
    ⊂   ノ    *.`¤。✾゜
     しーJ   °❉。♦+º°¨*⊹
          ೋ*´¨∵∴¸.☾·*¨)
    好友☁。゚🌙瞓覺豬囉🌜晚晚甜夢安睡🌛💤
    時刻開心萬事得📣📢天天都過得簡單寫意
    🌴🏠🌵🏡🎄話咁快╠╣aΡpy週四🌳💒🌲

    回覆刪除
  3. 諗起想食乜,即整都幾好架!😋

    回覆刪除
  4. 我喜歡有鮮忌廉,捲埋曬上糖粉,然後用刀叉來開餐……
    外面的pancake粉我也未試過呀!

    回覆刪除
  5. 我比較意咩都唔落,就咁食.其實都好好味.

    回覆刪除
  6. 啡啡地得嚟又唔過火的PANCAKE很吸引呢﹗我都愛食PANCAKE,不過多數都係M記製。

    回覆刪除
  7. 你煎得好靚, 塊塊都咁大, 我煎親都好核突囉, 囝囝哋又唔係咁鐘意食, 所以我都費事整.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,小朋友唔係咁鍾意,自然就少左動力。

      刪除
  8. D PANCAKE整得好靚~我有時都整俾囡囡食架~!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...