鯖魚柳煮酒


我老媽在世時
喜歡用獅子頭魚蒸酒
後來獅子頭魚越來越少
也越來越貴
現在幾乎難得一遇
那日
獨自在家午餐
想起在超市做特價時
買了三條鯖魚柳
天氣涼涼的
就起了煮酒念頭
做法很簡單
將魚柳煎香兩面盛起
用少油
爆香薑片或薑絲
再落雲耳兜炒一會
然後贊酒
再加適量水
上蓋煮滾
再將魚柳回鑊煮一會
再加酒
用少少鹽調味
最好加少許糖吊起味道
1/4茶匙便可
酒和水的份量
可看個人喜好而定
若果不能喝酒
就水多酒少
我用了绍興花彫
好香的酒味







31 則留言:

  1. 用绍興花彫.....應該味道不錯
    之前飛試過用清酒味啉糖日本醬油細火慢煮鯖魚柳
    味道如鰻魚般

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮的是中式,你煮的日式也不錯。

      刪除
  2. 好友♦・゚☁晚安呢🌜🌛甜夢安睡嚟💤
    ✨眨吓眼時間過得好快🌟週末╠╣aΡpy
    ╔══╗────╔╗ ╔═╦╦╗─╔╗╔╗・゚⊹
    ║╔═╬═╦═╦╝║ ║║║╠╬═╣╚╣╚╗
    ║╚╗║╬║╬║╬║ ║║║║║╬║║║╔╣✬
    ╚══╩═╩═╩═╝ ╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝❉
    ────────── ────╚═╝☆。。゚★
    ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗¤
    ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║✾
    ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║**
    ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝◇
    ────╚═╝∵係時候瞓覺喇喂∴

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老媽在世時.都喜歡用酒煎煮魚的

      刪除
    2. 晚安,原來上一輩都有相同的煮食習慣

      刪除
    3. 係呢...原來上一輩都有相同的煮食習慣

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都鍾意,不過煮雞酒會煮一大煲,而且較燥,食唔曬

      刪除
  4. 我也喜歡贊酒,我媽媽也喜歡咁。

    回覆刪除
  5. 新鮮魚越來越貴,冷藏的其實也不錯,啖啖肉 :P

    回覆刪除
  6. 等心心都試吓煮先..............多謝EE(''-^.^-'')

    回覆刪除
  7. 我聽講台山人喜歡煮雞酒,但用魚來煮都係第一次知道,謝謝你的分享啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮雞酒會煮一大煲,而且較燥,食唔曬,呢個係一人前。

      刪除
  8. 鷄酒就食得多,魚酒未試過呀,相信又係另一種風味😄😄😄😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮雞酒會煮一大煲,而且較燥,食唔曬呢個煮法好方便

      刪除
  9. 鷄酒就食得多,魚酒未試過呀,相信又係另一種風味😄😄😄😄

    回覆刪除
  10. 白肉加雲耳,呢個餸我好喜歡。

    回覆刪除
  11. 酒煮鯖魚柳,一條唔太夠食啊!

    回覆刪除
  12. 酒煮魚我未食過, 不過我好鐘意食雞酒, 但媽咪話好燥熱, 所以我平時都唔敢煮嚟食.

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...