素會


新正頭
相約朋友仔飯聚
選個大家都就腳的地方
就到油麻地
常悅食素啦
去年農曆年尾
也和親戚們在此吃團年飯

今次5個人
點了一湯
四餸一飯一甜品
另加送糖水







每人贈送一碗糖水
西米糖水
熱辣辣很好味
結賬$600大元
經濟實惠


幾位女士
興高采烈
笑笑談談
渡過了一個愉快晚上
還收到朋友仔
親手做的小禮物
暖在心頭





29 則留言:

  1. 次次你影呢間啲出品,我都覺得好吸引

    回覆刪除
  2. 女士出街吃飯傾偈,興高采烈,會唔會愈傾愈夜呀?
    哈哈…與友相聚聊天,真的會滿心歡喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地好快就走啦,因為第二朝要返工

      刪除
  3. 食素我覺得都係自己整好啲,出面多數頗油膩同多味精,色素.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢間已經唔係好油膩,味精就一定有,但唔佢太重手

      刪除
  4. 禮物好有心思,那一個是妳呀?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 朋友喜歡做手工,百忙中也做來送給我們

      刪除
  6. 回覆
    1. 朋友喜歡做手工,百忙中也做來送給我們

      刪除
  7. 呢餐素菜好似油咗啲咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前出外食齋真係好肥膩,其實現在已經改善不少。我們食落也不覺太油

      刪除
  8. 小禮物真係好靚好窩心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友喜歡做手工,百忙中也做來送給我們

      刪除
  9. 好開心呀,我與朋友敘舊,好多時講多過食!哈哈!

    回覆刪除
  10. Q版插圖好得意,畫人唔容易,要底子好好先得。

    回覆刪除

意式小店午餐

我們出遊了幾天 昨日回家 今天星期日 仍懶懶的不想煮 就到外面午餐 這間意式餐廳 做著街坊生意 薄餅意粉做得不錯 平日都幾旺場 一時忘了他們星期日收得早 接近二時 已是冷清清 三文魚意粉 味道可以 只略嫌汁較濕 麵質有些少過火 肉醬意粉 我喜歡這個味道 薄餅只試了少許 保持水準 ...