豉油皇粉絲


巡blog時
見到blog友煮螞蟻上樹
等我又跟下風先
不過
我整呢個係素食
其實叫
豉油皇粉絲更適合
(也適合全素食者)



粉絲一朿(浸軟備用)
炸菜適量(跥碎備用)
調味料
生油一湯匙
薑蓉一茶匙
黑豆油(素𧐢油)一湯匙
生抽一茶匙
老抽一茶匙
黃沙糖半茶匙
水少許
麻油一茶匙
(調味料可據個人口味調校)

粉絲用滾水略拖
盛起隔乾水份
燒熱易潔鑊下油
爆香薑蓉
下炸菜粒粉絲兜勻
再將所有調味料拌勻
再下鑊同粉絲兜勻
上碟便成



40 則留言:

  1. 雖然係齋粉絲,不過應該唔錯喎,因為我鐘意食粉絲:p

    回覆刪除
  2. 我最中意的食物之一!粉絲!

    回覆刪除
  3. 其實粉絲點整都係好食嘅!

    回覆刪除
  4. 用鼓油煮粉麵飯,久唔久食下又幾滋味.

    回覆刪除
  5. 以前,好似有段時期香港好興豉油皇炒粉絲,唔知有沒有記錯?

    回覆刪除
  6. 好正,我鍾意食呀!不過的技術差,炒完會唔見左一半。

    回覆刪除
  7. 螞蟻上樹好耐冇食過添,想整。

    回覆刪除
  8. 以前係上海鋪都見過呢味菜牌,被那古怪名字吸引,郤原來是粉絲.

    回覆刪除
  9. 講起粉絲, 超市有一隻"虎牌"粉絲, 好軟滑, 口感十分好, 不妨一試!

    看見這豉油皇粉絲的配料, 相信味道會很豐富!

    回覆刪除
  10. 其實我好鍾意食粉絲~不過好多人又話好涼呢~

    回覆刪除
  11. 簡單!快丶靚、正、好味!

    回覆刪除
  12. 粉絲?EE佪BLOG已經有唔少「粉絲」喇喎。=P

    回覆刪除
  13. 我呢連螞蟻上樹都未食過 :p

    回覆刪除

焗叉燒+叉燒三文治

  買左一盒梅頭豬扒 用三塊醃做叉燒 先焗兩瑰 晚餐做餸 兩塊叉燒 加碟灼菜 剛好夠一餐 剩下一塊點食 同樣焗叉燒 今餐唔食飯 食三文治 呢份係蛋醬三文治 烚番薯 還有洋蔥蘑菇番茄 跟住做份叉燒三文治 其實因為買左一大條方包 所以唔食飯食麵包