素食煲仔菜

昨天下了整天雨
今早起來
太陽已經從露台走進屋內
感覺舒暢得多了

現正栗子當造
就是菌類也特別多
我在前院
買來的有機磨菇
再加冬菇雲耳
為增加色彩
再加入有機韭菜
煲仔菜內容就更豐富
味道更多層次
全素朋友
不吃韭菜
可改用白菜仔
也是不錯的選擇







40 則留言:

  1. 見到你呢篇,我今晚可以照版煮碗啦!
    謝謝!

    回覆刪除
  2. 我鍾意食菌類,呢排成日煮

    回覆刪除
  3. 冬天食熱辣辣,啱我減肥呀!

    回覆刪除
  4. 栗子好味呀,但係啲皮真係好頭痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港有啲已經開咗一半皮栗子賣,所以較好.

      刪除
  5. 冬天食熱辣辣,啱我減肥呀!

    回覆刪除
  6. 我會揀晒D栗子黎食呢,hehe

    回覆刪除
  7. 好友♦・゚☼早晨&午安喇喂☁*・。`☀
    (。◕ヮ^)つ━╠ ╣ a Ρpy星期五嘅
    ❥*¨❣ღ。゚º♥話咁快就到周末啊♡.•❤

    回覆刪除
  8. 呢排食太多,呢煲清清哋全素啱我呀

    回覆刪除
  9. 冬天食煲仔菜、煲仔飯幾正的,夠暖胃。

    回覆刪除
  10. 全素唔食韭菜架?乜原因呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 韭菜屬辛辣之物,即食多會燥,食齋之人講求平和,所以唔食五辛,包括蒜葱等..

      刪除
  11. 幾好喎,咁多材料,好豐富

    回覆刪除

焗叉燒+叉燒三文治

  買左一盒梅頭豬扒 用三塊醃做叉燒 先焗兩瑰 晚餐做餸 兩塊叉燒 加碟灼菜 剛好夠一餐 剩下一塊點食 同樣焗叉燒 今餐唔食飯 食三文治 呢份係蛋醬三文治 烚番薯 還有洋蔥蘑菇番茄 跟住做份叉燒三文治 其實因為買左一大條方包 所以唔食飯食麵包