新玩具


新玩具
在特惠店見二佰多
於是買來試下

三文魚頭開邊
用鹽黒椒粉醃一會
燒熱煎鑊後
兩面塗油
平放入魚頭
蓋上蓋
煎幾分鐘


將鑊反轉
煎另一面
不需要直接反煎物
效果不錯


煎魚都幾好
相信煎肉扒效果更佳
但我家甚少煮肉
其實用機會不大
真係手痕
又要搵位放佢



39 則留言:

  1. 係咪即係...這東東最大的用途是不需用器具翻轉D食物,避免整爛?

    回覆刪除
  2. 呢個好喎. 我唔係好識返o野.

    回覆刪除
  3. 幾年前係eCosway買左個有禁平,用起都幾方便.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我係響eCosway買,係電氣舗見過其他牌子,不過貴好多.

      刪除
  5. 用來烘麵包會唔會多啲機會用呢?

    回覆刪除
  6. 我都係同你一樣咁諗,少用又怕搵地方放。

    回覆刪除
  7. 好方便, 煎煮時可以減少油煙!

    回覆刪除
  8. 我最怕揾地方放,但係有時真係自己開心最重要,少少野可以買到心頭好,好好呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地香港地方淺窄,唔可以亂買㗎.

      刪除
  9. 真係幾好喎!可以煎又可以煮,我好耐之前買過一個電煎Pan,係上下有發熱缐,蓋上蓋子就可以煎,但唔可以煮,洗又麻煩,最終送走了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 若是唔合用,真係送走好過搵地方放.

      刪除
  10. 真係幾好喎!可以煎又可以煮,我好耐之前買過一個電煎Pan,係上下有發熱缐,蓋上蓋子就可以煎,但唔可以煮,洗又麻煩,最終送走了。

    回覆刪除
  11. 幾年前係eCosway買左個有禁平,用起都幾方便.

    回覆刪除
  12. 幾年前係eCosway買左個有禁平,用起都幾方便.

    回覆刪除
  13. 煎嘢幾好喎!方便!最頭痛搵地方放.

    回覆刪除
  14. 這件新玩具又幾平宜好玩喎!

    回覆刪除
  15. 幾好玩咁喎,不過無地方放

    回覆刪除

焗叉燒+叉燒三文治

  買左一盒梅頭豬扒 用三塊醃做叉燒 先焗兩瑰 晚餐做餸 兩塊叉燒 加碟灼菜 剛好夠一餐 剩下一塊點食 同樣焗叉燒 今餐唔食飯 食三文治 呢份係蛋醬三文治 烚番薯 還有洋蔥蘑菇番茄 跟住做份叉燒三文治 其實因為買左一大條方包 所以唔食飯食麵包