聖誕大餐


聖誕大餐

呢張菜單
聽說最近在網上熱爆
據講菜單年份
大概是1962年

菜單觸動我的地方
餐廳地點是
我非常熟的地方
因為我在那區長大
但我不大有印象
可能是年紀太小
餐廳已經不存在



菜單有十道菜
印象中
以前的聖誕大餐
真的好多好嘢食
不過當年
我家是沒能力吃
這樣一個大餐的
大家
不妨猜猜
第二道菜咯嗲是什麼?

應是cocktail的意思




41 則留言:

  1. 嘩,好多道菜咁喎,當年叫做抵唔抵啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 抵唔抵就唔知,不過我家就吃不起啦.

      刪除
  2. 嘩,好多道菜咁喎,當年叫做抵唔抵啦!

    回覆刪除
  3. 記得那些年港島電話首號是五字頭,九龍是二字,而新界是零,但為何太子道屬九龍會是五字頭呢?
    而那時的五個九應該很貴,因記得有人在六六年左右打工廠工,初入職工資也不過六元幾角一天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話係62年,但從電話字頭看,我都覺似50年代。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 我的年代,香港,九龍或新界會有相同的電話號碼,但從九龍撥電話去香港,首先是要撥5字, 如此類推。

      刪除
  4. 咯嗲你唔講我都唔知係乜.

    回覆刪除
  5. 咯嗲是cocktail吧?我倒想知道「擂生汁」是甚麼。Raisin sauce嗎?為甚麼Kimberley sauce又音譯「梳示」不用「汁」?
    這廣告不屬於我的年代,但從電話的五位數字看,可能早於一九六二年?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咯嗲是cocktail,「擂生汁」是甚麼?我沒硏究,但經你一提,Raisin sauce都很接近了。
      有人提過是62年,但我都覺似50與50年代之間.

      刪除
  6. 都唔記得,只知聖誕食聖誕大餐.

    回覆刪除
  7. 咁你都估到係cocktail,咁衛星石班係....?
    唔講即係用鑊煎石班?hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 衛星石斑可能係石斑塊,用衛星兩字估係綽頭,那年代衛星剛好是新事物。

      刪除
  8. Happy New Yeah!!
    個時個聖誕大餐係%5.9,咁當時一般人工係幾多架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 那年代最底收入可以得一百幾十.工廠每天工資三四元.

      刪除
  9. 係咪 orange squash? 記得以前聖誕聯歡會必有

    回覆刪除
  10. 我當年就冇資格食呢D大餐了,但記得當年用毫半子,就可以買到两個(金門麵包)出品嘅雞尾包或菠蘿包了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家都係冇能力食,我斗零一個包都食過.

      刪除
  11. ❤*¨❣好友ღ・。。゚♥快樂星期日喇❥•ೋ♡
    2Ѽ16*¨齊齊帶著笑∵繼續∵╠ ╣aΡpy。。゚
    懂得享受生活就懂得享受身邊一切。・゚゚・。。゚
       *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

    回覆刪除
  12. 我的年代,香港,九龍或新界會有相同的電話號碼,但從九龍撥電話去香港,首先是要撥5字, 如此類推。

    回覆刪除
    回覆
    1. 印象是1989年前電話都用字頭區分香港九龍新界.

      刪除
  13. 中文直寫,由右至左;英文橫寫,由左至右

    個廣告,中文橫寫,由右至左,中西文化交流?=P

    回覆刪除
  14. 從未食過聖聖誕大餐 ;p.........

    當時小學學費8元, 這餐聖誕餐相等於22天的學費 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係!你講的差不多啦~

      刪除
    2. 我初頭讀的幾年學費是七元,但唔知點解後來會減到五元(記得之後仲減至兩元),最後轉去另一間…學費又貴好多,所以那時父親的雞碎人工,凈係幫仔女交學費都唔掂呀!

      刪除
    3. 其實當時學費是共12元, 政府津貼了學校4元, 同學們只須付8元.

      不過, 聖誕大餐就沒有人這麼幸運, 所以至今都未吃過 :)

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  15. 六蚊一個人~我唸嗰時每人收入都好低呢~!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...