假日Pizza



三天
聖誕假期
轉眼便過去
不過
我還繼續放假
我怕假期人多
幾天紅色假期
留在家時間比較多
聖誕冇大餐食

宅男廚房出來動
午餐
阿仔整餅



是個厚批
先將餅底焗一會
再將材料放上面



好快有得食


餅底好厚
食得好飽


這個聖誕
有點懶
飯都唔想煮




30 則留言:

  1. 飯都唔想煮,咁食多幾次pizza啦.

    回覆刪除
  2. 我剛剛相反,呢個假期我大多時間都宅喺屋企,不過就做餐死……

    回覆刪除
  3. 好耐冇整pizza,搵日都整嚟食先得!

    回覆刪除
  4. 假期本來就是用來休息嘛,煮少餐飯都唔錯.

    回覆刪除
  5. 我個心想煮,人就唔願做㗎!

    回覆刪除
  6. 呢幾日我都怕多人~冇去多人地方~都係喺屋企附近行下咋~!

    回覆刪除
  7. 囝囝出馬,必屬皆品。好味。

    回覆刪除
  8. 妳仔仔好叻呀,pizza都識整

    回覆刪除
  9. EE , 我個 PIZZA 餅底整得唔好食. 有無秘缺分享 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪太濕?要用220度爐火焗幾分餅底先再夜放料在上面再焗,部記得要預熱焗爐。

      刪除
  10. 你家中有刨絲的刨嗎? 用來刨芝士絲, 再放上去, 會否好味些?

    又或用刀把芝士來切細粒,不知道會否好吃?

    我上次做時, 太大片太多芝士, 阻住左下邊水份蒸發, 烘完後, 下邊的粉皮太糊太林, 唔夠脆唔夠乾身.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家很少吃芝士,這些是一片片的芝士,我兒子懶,其實可以切䦕一條條的,
      粉皮太糊太林, 唔夠脆唔夠乾身. 可試用220度爐火焗幾分餅底先再夜放料在上面再焗。

      刪除
  11. 囝囝出馬,食完EE記得「掌聲鼓勵」喔﹗ ^_^

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...