幾抵食喎


今年聖誕
因為早前感冒
所以盡量不到人多的地方
還未有機會看燈色
從網上看到
港九各商場
都有不同主題佈置
非常熱鬧

廿三號經過德福
佈置非常簡約
氣氛不算熱烈


經過泰昌
最近優惠是
在11時30分至3時30分時段
蛋撻及雞批做特價
每買一件
加多$1元就可多一件
原價$6.5元加多1元就有兩件
如此類推
每兩件$7.5元
雞批每兩件$11.5元


我買了
四件蛋撻
二件雞批
新鮮出爐
熱辣辣的
唔錯喎
又抵食





23 則留言:

  1. 大家Merry Christmas
    ഐHappy New Year•ೋ♥
    記得齊齊嘻嘻哈哈開心又一day
    __★★★★★★
    _★★★.....★★★
    ★★★........★★★★★★
    ★★★.........★★★...★★★
    _★★★.........★★.....★★★
    __★★★.................★★★
    ____.★★★...........★★★
    ______★★★.....★★★
    _______★★★★
    _______★★
       *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

    回覆刪除
    回覆
    1. __★★★★★★
      _★★★.....★★★
      ★★★........★★★★★★
      ★★★.........★★★...★★★
      _★★★.........★★.....★★★
      __★★★.................★★★
      ____.★★★...........★★★
      ______★★★.....★★★
      _______★★★★
      _______★★
         *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.
      開開心心又一天!

      刪除
    2. ☁¨☾好友們♦*¨☆瞓覺豬嚟✬。゚★
      又係時間good night甜睡・゚。Zzz*¨
       ∧_∧
      (。・ω・。)つ━★・*。
      ⊂   ノ  ・゜+.♪`。✾
       しーJ °❉。*♫´¨)
          ¨♬∵ ೋ¸.·ø
        ¸♩.·¤´◇¸.**∴⊹
      ❥*¨❣快樂ღ❤星期日喇喂♡。゚♥
      齊齊天天帶著笑又嚟開心萬事得噃

      刪除
  2. 正,兩款我都要食件呀!

    回覆刪除
  3. 我知加一蚊多一件~不過我老公唔食甜嘢~我有時買2個蛋揵又好多咁呢~

    回覆刪除
  4. 泰昌而家週圍都有,好方便啊

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...