簡單素食晚餐


最近同朋友聚會
都說得我比前清減
其實可能是夏天曬黑了
令大家有錯覺吧
不過
除了出街吃飯
在家總是吃得清淡
跟阿仔一起吃素

梅菜炒芥蘭

梅菜配芥蘭
梅菜送飯最好



雲耳蒿筍煮鴛鴦茄子
紫茄子+白色茄子
再加雲耳蒿筍
即時變得豐富多



加上紫番薯飯
呵呵
吃飯也有浪漫感覺








26 則留言:

  1. 「紫番薯飯」有浪漫感覺?哈哈,好似背後可以寫一個故事咁。^_^

    回覆刪除
  2. 哈, 梅菜炒芥蘭未試過咁煮, 我都喜歡加番薯, 或南瓜煮飯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 梅菜炒芥蘭幾好味架,不妨䛋試下,番薯, 或南瓜煮飯都好味.

      刪除
  3. 哩餐飯睇落一d唔素, 好多餸我也愛吃.

    回覆刪除
  4. 長期食素,當然清減啦,不過一定較健康呢.

    回覆刪除
  5. 我真係煮唔到全素餐, 你好有創意呢.

    回覆刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 梅菜配芥蘭,諗到都覺得好好味呀

    回覆刪除
  8. 我都清喊咗~我發覺湊B真係好辛苦~自然瘦呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一個人做晒咁多,一定辛苦,等B女大啲返學,你就冇咁辛苦.

      刪除
  9. 讚呀......EE可以出一本素菜食譜哩!

    回覆刪除
  10. 哈哈…我冇想過可以用番薯㷛飯,只聽過福建人用它來煮粥。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐