黑椒炒雜菜



這個
黑椒炒雜菜
其實
都是慣常的食材
紅黃燈籠椒
新鮮蘑菇 西蘭花 洋蔥  雲耳
加入了
黑胡椒作調味
有點胡椒的香辣
醒一醒舌尖
也不錯呢



韭菜餅
韭菜炒蛋吃得多
今次加了些自發粉
煎熟又幾香口


潺菜豆腐粟米湯
潺菜豆腐
做素湯
實在太淡口
加了粟米
入口多了些清甜味



素食餐就是簡單清淡
吃的不悶
希望看的也不太悶




38 則留言:

  1. 點會悶?我好似提過,食素的朋友黎睇會睇到不少好煮意tim。

    見到做素菜不是想像般單調及困難,吸引到多d人多吃素都未定gar

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!多點吃素,其實也有好處的.

      刪除
  2. 雖然我不是素食者,但也每餐一碟菜,有時也會將雪櫃物資來一碟炒雜菜

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀炒雜菜也是清雪櫃物資的方法之一.

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 十多天沒看 EE 的烹飪
    見這素菜餐
    一點也不會悶

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀!多謝你又來看我,真的很久不見了!

      刪除
    2. 真的很久不見呀................EE
      心心掛住EE呢!

      刪除
    3. 多謝心心!我有過去睇架,可惜你們遲遲未更新.

      刪除
  5. 我都成日炒雜菜,用唔同味,就變左另一味餸了。

    回覆刪除
  6. 係呀,用黑椒炒雜菜,我覺得好香架

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 是呀炒雜菜也是清雪櫃物資的方法之一.

      刪除
  8. 用黑椒煮汁就吃得多,炒菜就未試過,不過平時我炒菜都會落少少,哈哈,因為屋企冇胡椒粉嘛!

    回覆刪除
  9. EE 訓練有素, 百看不厭!

    回覆刪除
  10. 黑椒炒雜菜唔錯喎,又惹味又健康!

    回覆刪除
  11. 點會悶呀?素菜都好多變化架

    回覆刪除
  12. 食得肉多都要食多D菜先平衡麻

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...